آموزش زبان ايتاليايي

به راحتي زبان بياموزيد .

آموزش زبان ايتاليايي

۱۵ بازديد

آموزش زبان ايتاليايي

مقدماتي و متوسطه : كلاس هاي آمادگي آزمون CILS سطح A1-B1

تدريس زبان ايتاليايي

1-1- دوره سطح A1: كتاب ESPRESSO NUOVO 1:

با گذراندن اين دوره زبان آموز قادر خواهد بود متون ساده را بخواند و درك كند ، با افراد ارتباط ابتدايي برقرار كند و متون ساده را بنويسد . دانشجو قادر خواهد بود پس از اين دوره واژه هاي روزمره و جملات ساده را كه در ارتباط با نيازهاي مشخصي ميباشد، درك كرده و بكار برد و خود را معرفي نموده و از ديگران پرسشهائي ساده بعمل آورد۰ در اين سطح هدف آشنايي كلي با زبان ايتاليايي ، گرامر و منطق اين زبان است.

1-2- دوره سطح A2 : كتاب ESPRESSO NUOVO 2 :

با گذراندن اين دوره زبان آموز ايتاليايي قادر خواهد بود متون كمي پيچيده تر را خوانده ودرك كند، دريك بحث موضوعي شركت كند و به سطح متوسطي از درك مطلب شفاهي دست يابد .دانشجو قادر خواهد بود پس از اين دوره واژه هائي با كاربرد زياد در ارتباط با موارد مشخص (مانند اطلاعات در باره خود و خانواده، خريد، كار و محيط اطراف) را درك نموده و در شرائط ساده و معمول منظور خود را ادا نمايد.

1-3- دوره سطح B1: كتاب ESPRESSO NUOVO 3

با گذراندن اين دوره زبان آموز قادر خواهد بود متون نسبتا پيچيده را خوانده ودرك كند،درمورد مباحث روزمره، شخصي واجتماعي بحث كند و به زبان ايتاليايي متن هايي چون ايميل و نامه بنويسد، به سطح قابل قبول شفاهي و درك مطلب دست يابد.دانشجو قادر خواهد بود پس از اين دوره در صورت استفاده از زبان استاندارد و صحبت در مورد مسائل آشنا، نكات اصلي را درك نمايد و در بيشتر مواردي كه در سفر به كشور مربوطه با آن روبرو ميشود، مشكلات خود را حل كند و در عين حال قادر خواهد بود با جملات ساده و پيوسته در ارتباط با مطالب آشنا و مورد علاقه، گفتگو نمايد.

زبان آموز پس از گذراندن اين سطح آمادگي ايتاليايي نسبي جهت شركت درامتحانات CILS يا CELI كه شامل سه كتاب Espresso مي باشند را دارد و در صورت قبولي مي تواند با ارائه مدرك زبان به سفارت و به دانشگاه هاي ايتاليا اقدام به اخذ ويزاي تحصيلي و پذيرش نمايد

(براي اطلاعات بيشتر در مورد آزمون CILS به قسمت " ادامه تحصيل در ايتاليا و آزمون CILS " رجوع بفرمائيد)

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.